Saturday, October 18, 2008

Reklamos internete apmokėjimo būdai

CPM (Cost Per Mile) – Apmokėjimas už parodymus

Renkantis CPM apmokėjimo būdą, užsakovas moka už konkretų reklaminių skydelių parodymų kiekį. Paprastai kaina skaičiuojama už 1000 skydelio parodymų.

Šį modelį paprastai renkamasi vidutinio dydžio ir didesnių skydelių rodymui, ypač kuomet svarbus ne tik paspaudimas, bet ir prekinio ženklo pastebimumas. Šis modelis leidžia iš anksto tiksliai žinoti, už ką yra mokami pinigai bei tiksliai prognozuoti kampanijos rezultatus. Dėl šių priežasčių šiuo metu tai yra populiariausias interneto reklamos apmokėjimo modelis.

FF (Flat Free) – Apmokėjimas už laiką

Renkantis šį modelį mokama už reklamos demonstravimo laiką – dieną, savaitę, mėnesį. Tikslūs kampanijos rezultatai nežinomi, juos galima tik prognozuoti.

Šis modelis dažniausiai naudojamas apmokant statines nedidelių antraščių pozicijas populiariuose portaluose arba labai specializuotose svetainėse.

Pagrindinis modelio trūkumas – sunku planuoti kampanijos efektyvumą.

CPC (Cost Per Click) – Apmokėjimas už paspaudimus

Pagal šį modelį reklamos užsakovas moka už lankytojų paspaudimus. Mokant už paspaudimus, reklamos užsakovas siekia pritraukti tik susidomėjusius produktu ar paslauga vartotojus, todėl stengiasi, jog reklama pastebėtų tik tikslinė auditorija.

Šis modelis labiausiai paplitęs apmokant paspaudimus ant tekstinių nuorodų.

CPA (Cost Per Action/Aquistion) – Apmokėjimas už veiksmus

Šiuo metu tai vis mažiau naudojamas apmokėjimo būdas. Remiantis šiuo modeliu, užsakovas moka už interneto vartotojo atliktą veiksmą: užpildytą registracijos formą, įvykdytą pirkimą ar kt.

Šis modelis gali būti rizikingas interneto svetainėms – gali būti, jog pasiūlymas nesudomins auditorijos ir svetainė nieko neuždirbs, nors plotas ir laikas reklamai bus skirti.

Revenue sharing – pajamų dalybos

Reklamos užsakovas ir interneto svetainė dalijasi pajamas, kurias uždirba reklamos užsakovas iš pardavimų.

Reklamos užsakovui šis modelis yra naudingas, kadangi apsaugo nuo lėšų švaistymo neveiksmingai reklamai.

Tokiu būdu dažniausiai naudojasi mokamas paslaugas teikiančios interneto svetaines – tokiu būdu atsilyginama partneriams už pritrauktus mokius lankytojus.

Šaltinis: apiereklama.lt

No comments:

Post a Comment